Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Solbriller til løb og o-løb
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Udstyr
 Solbriller til løb og o-løb
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

sopper
Rutineret medlem

Albertslund
posteringer 60

Skrevet - 06/07/2005 :  09:30:28  Vis profil  Besøg sopper's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa

Jeg er ude efter en solbrille, som egner sig til alm. løb og evt. også orienteringsløb. Derudover skal de også kunne bruges som almindelige solbriller, hvilket for mit vedkommende vil sige, at de ikke skal ligne sådan nogle alian-agtige nogen. Og så skal de ikke koste meget mere end 500 kr.

Er der nogen der kan anbefale noget, der opfylder ovenstående?
Hvordan er Prestige-brillerne som der annonceres her på siden?

På forhånd tak

Med venlig løbehilsen
Torben Heikel Vinther

holck
Æresmedlem

Vestjylland
posteringer 340

Skrevet - 07/07/2005 :  16:41:28  Vis profil  Besøg holck's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

Jeg har selv været flere solbrillemærker igennem. De bedste erfaringer har jeg helt sikkert med Oakley. Har i flere år brugt modellen Eyejacket, men har lige investeret i modellen Half jacket (ca. 900kr).

Har også brugt briller fra Rudy Project, som måske er et af de firmaer, som tilbyder bedst kvalitet for pengene.

www.bikebuster.dk har pt. et par gode tilbud på Rudy Project briller.

Hvis du vil bruge lidt mere end 500 kr, så kommer du ikke uden om Oakley!

Vh. Holck

./. Aldrig gå ned på udstyret.
Til toppen af siden

Laksholm
Almindeligt medlem

Vadum/Aalborg
posteringer 17

Skrevet - 07/07/2005 :  20:08:01  Vis profil  Besøg Laksholm's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej prøv at se i spejdersport, de har nogle ok solbriller til rimelige penge

MVH. Laksholm
Til toppen af siden

KMP
Æresmedlem

Madison
posteringer 300

Skrevet - 07/07/2005 :  21:02:45  Vis profil  Besøg KMP's hjemmeside  Svar med kopi af besked
NIKE har ogsaa lavet nogle prima briller. De dugger ikke, klemmer ikke og er meget lette. Jeg har selvfoelgelig ingen anelse om modelnavn, men kig i din lokale sportsbiks.

/KMP
Til toppen af siden

run forrest run
Æresmedlem

posteringer 506

Skrevet - 08/07/2005 :  12:59:19  Vis profil  Besøg run forrest run's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Torben.

Jeg bruger briller fra Akita-eyewear. De er lette og har udskiftelige glas, så du har briller til al slags vejr. Brillerne koster fra 349 - 449 kr og er super lette.

Prestige-briller har det med at blive møre og knækker i stellet. Hold dig fra dem, hvis du vil have en god oplevelse.

På min hjemmeside er der billeder, hvor jeg løber med brillerne. Har du behov for mere info, kan du sende mig en mail.

Held og lykke i solbrille-"junglen"

Gomez
http://medlem.jubii.dk/ultrarunning/
Til toppen af siden

Admin
Forum Administrator

Denmark
posteringer 456

Skrevet - 08/07/2005 :  15:57:42  Vis profil  Besøg Admin's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

For god ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på at vi har solgt i nærheden af 200 par Prestige solbriller uden nogen reklamationer på stellet overhovedet - så jeg kan absolut ikke genkende beskrivelsen af Prestige brillerne.

Med venlig hilsen

Peter Balling
DoUrun
Til toppen af siden

sopper
Rutineret medlem

Albertslund
posteringer 60

Skrevet - 09/07/2005 :  22:10:52  Vis profil  Besøg sopper's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej igen

Tak for de mange gode råd. Jeg endte med at besøge den lille butik Akita på Strøget i København, hvor jeg købte et par Akita-briller med udskiftelige glas til 399,- De er lette og sidder godt fast. Imorgen skal jeg ud og teste dem under løb :-)

Ha' en fortsat god sommer

Med venlig løbehilsen
Torben Heikel Vinther
Til toppen af siden

Birgit
Nyt medlem

Frederiksberg
posteringer 8

Skrevet - 10/07/2005 :  03:51:38  Vis profil  Besøg Birgit's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa

Håber dine nye solbriller lever optil forventningerne.
Ellers kan jeg anbefale Adidas "gazelle climacool", med ventilation så de ikke dugger under løb. De klemmer ikke og sidder godt på næsen. Ellers er der Adidas "the Shield" som jeg selv Løber/cykler/ror med, der er uden indramning og derfor med fritudsyn til alle sider, samtidig med at den sidder til og ikke lukker sol ind fra siderne. En super brille, kunne ikke undvære den. Har tidligere selv prøvet polaroid m.fl.

Birgit
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page