Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Tillykke Jesper O. !!
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Ultramaraton & Ekstremløb
 Tillykke Jesper O. !!
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Næste side
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne
Side: af 2

lennart
Rutineret medlem

Holte
posteringer 57

Skrevet - 23/10/2005 :  23:09:33  Vis profil  Besøg lennart's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så kom han fanner'me i mål! Håber han sover godt inat....
quote:

World Run is over. Jesper reached Royal Observatory, Greenwich at 14:21 BST today sunday 23rd October.
Jesper is returning to Denmark on tuesday 25th of October landing at 16:55 CEDT in Copenhagen Airport Kastrup by SK504.

Jesper (man kan jo se at du fra tid til anden læser med herinde), det har været enormt inspirerende at følge med på sidelinien og læse din dagbog fra den utrolige bedrift. http://worldrun.org Respekt!
Lennart

Jesper
Æresmedlem

Randers
posteringer 699

Skrevet - 24/10/2005 :  00:18:53  Vis profil  Besøg Jesper's hjemmeside  Svar med kopi af besked
STOR respekt herfra.

Det er fanme stærkt løbet.

Velkommen hjem

med løbevenlig hilsen

Jesper (http://like2run.dk)

"Pain is temporary - Pride is forever"
Til toppen af siden

Kaare P
Æresmedlem

Korsør
posteringer 976

Skrevet - 24/10/2005 :  07:20:44  Vis profil  Besøg Kaare P's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Og stort til lykke herfra. Jeg har stort set ugentligt fulgt hans løb siden starten i London for 2 år siden. Han har også i den grad inspireret - og undret - mig. Hvordan man kan løbe ca. 50 km om dagen uge efter uge er ubegribeligt. Han havde en hård tid i USA og Canada, men synes ny tilbage i storformen. Det har sikkert også gavnet han igen fik følgeskab og støtte af andre løbere, venner og bekendte.

Glæder mig til han kommer forbi på roadshow i Danmark med billeder og historier

mvh

Kaare P
Til toppen af siden

ThomasHarregaard
Almindeligt medlem

Holstebro
posteringer 19

Skrevet - 24/10/2005 :  08:51:32  Vis profil  Besøg ThomasHarregaard's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Naturligvis også et kæmpe tillykke herfra! Det er svært at sætte ord på hvor stort det er.

Hørte ham lige på P3 da jeg læste denne tråd - en mand man kun kan have stor respekt for.

Han har helt sikkert givet masser af inspiration til mange mennesker undervejs - inkl. mig selv. Tak for det.

Med Venlig Hilsen
Thomas Harregaard
Til toppen af siden

Mr. Sport
Rutineret medlem

Middelfart
posteringer 70

Skrevet - 24/10/2005 :  09:04:45  Vis profil  Besøg Mr. Sport's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jesper.

Ved ikke om du læser dette, men du skal vide at jeg har den største respekt for dig. Det er ikke mindre imponerende det du har begået. Jeg har fulgt med på diverse medier, og havde jeg haft en hat på, havde jeg taget den af i respekt over for dig.

Endnu engang tillykke.

Mvh

Peter Carlsen
Til toppen af siden

Ultra Olsen
Stjernemedlem

Copenhagen
posteringer 93

Skrevet - 24/10/2005 :  10:20:12  Vis profil  Besøg Ultra Olsen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hey guys !!

TAK for supporten der

Ja, det var (sq.!) temmelig haardt til tider.

- Men nu har vi danskere ikke noget at staa tilbage for ifht. de andre Skandinaver med Roald Amundsen, Thor Heyrdahl, Parvo Nurmi osv. osv. Deres prestationer er formegentlig storre, men her kom vi foerst . Altid rart at bevise at dk ikke er jantelov alene

Iovrigt helt FANTASTISK hvor meget opbakning jeg fik i andre lande: specielt Australierne, Finlaenderne, Russerne og Mid-Vest & East Coast Amerikanerne adopterede mig stortset og har en stor del af aeren for at jeg ikke gav op !!!!!

- God traening derude

Jesper
www.worldrun.org

PS: Godt at se, at de danske medier tilslut vaagnede op - men godt nok efter maalet ;-)))
Til toppen af siden

Pathfinder
Stjernemedlem

København S
posteringer 112

Skrevet - 24/10/2005 :  11:16:07  Vis profil  Besøg Pathfinder's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jesper

Også et kæmpe stort tillykke herfra. Det er kanonflot. Jeg har lige læst en artikel på nyhedsbureauet Bloomberg om dit løb. Jeg har endnu ikke set noget på de danske medier - endnu, men håber det kommer, da din præstation til fulde fortjener det.

Tillykke!!!

Pathfinder
Til toppen af siden

turtle
Stjernemedlem

Kolding
posteringer 153

Skrevet - 24/10/2005 :  11:35:28  Vis profil  Besøg turtle's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja også et KÆMPESTORT TILLYKKE herfra.

Det må kræve en utrolig mental styrke at gennemføre sådan et projekt. Lad os håbe at de dankse medier nu er vågner op og kan se andet end fodbold og håndbold.

/IJ
Til toppen af siden

andhilda
Stjernemedlem

Vorbasse
posteringer 180

Skrevet - 24/10/2005 :  12:46:54  Vis profil  Besøg andhilda's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af turtle

Ja også et KÆMPESTORT TILLYKKE herfra.

Det må kræve en utrolig mental styrke at gennemføre sådan et projekt. Lad os håbe at de dankse medier nu er vågner op og kan se andet end fodbold og håndbold.

/IJ

Næppe! Men også stort tillykke herfra. Beundringsværdigt!

/Andhilda

Til toppen af siden

omeg@
Stjernemedlem

Slagelse
posteringer 131

Skrevet - 24/10/2005 :  13:28:37  Vis profil  Besøg omeg@'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Så sejt!

Hørte det lige i radioen i morges!

Mere at være end at synes.
MOL - Blog: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?automodule=blog&blogid=105&
Til toppen af siden

omeg@
Stjernemedlem

Slagelse
posteringer 131

Skrevet - 24/10/2005 :  16:03:28  Vis profil  Besøg omeg@'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Kommer til at tænke på Forrest Gump!

Mere at være end at synes.
MOL - Blog: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?automodule=blog&blogid=105&
Til toppen af siden

KMP
Æresmedlem

Madison
posteringer 295

Skrevet - 24/10/2005 :  17:49:02  Vis profil  Besøg KMP's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jorden rundt !
Godt loebet Jesper. Jeg har desvaerre selv maatte spise den pose Matadormix der stod dit navn paa da den var ved at blive for gammel.
Haaber der kommer en bog og at antiklimakset ikke bliver for stort ved at komme hjem og ikke laengere loebe dine lange pas.

/KMP
Til toppen af siden

go4it
Rutineret medlem

Vojens
posteringer 45

Skrevet - 24/10/2005 :  18:55:27  Vis profil  Besøg go4it's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jesper

...Også stor stor respekt herfra!!!
26000 km er helt utroligt -TILLYKKE!!....

Go4it
Til toppen af siden

Brian Jensen
Rutineret medlem

posteringer 39

Skrevet - 24/10/2005 :  19:05:36  Vis profil  Besøg Brian Jensen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej også et stor tilykker herfra, jeg havde den store glæde at hilse på Jesper den dag i Holland hvor han satte dansk rekordt på 100 km, var selv nede og løbe, selv om jeg brugte næsten 4 timer mer en Jesper havde han overskud til at vendte på at jeg kom i mål for at ønske tillykke, der lufte han iden om at løbe jorden rundt jeg tænkte ved mig selv at det kan man da ikke, men sagde det ikke men nu har han gjort det og jeg har dyb respekt for det han har gjort, kan kun sige et GODT GJORT JESPER.

Hilsen Brian Bøgh

Til toppen af siden

MLN
Æresmedlem

Nørrebro
posteringer 456

Skrevet - 24/10/2005 :  19:34:32  Vis profil  Besøg MLN's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hold da op, det er jo helt surrealistisk, mand

Kan svagt huske at der for et par år siden var en tosse der ville løbe Jorden rundt

Det må godt nok være en spændende måde at bruge 2% af sit liv - sikke en dannelsesrejse.

Godt gået og stort tillykke
Mike
Til toppen af siden

bruunmagnus
Æresmedlem

Fredericia
posteringer 554

Skrevet - 24/10/2005 :  20:27:42  Vis profil  Besøg bruunmagnus's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jesper!
først velkommen hjem-og jeg må sige som så mange andre STORT TILLYKKE,det er imponerende den prestation du har fuldført-så nu går du også over i historien ligesom Hayerdahl m.fl om man må da sige at de stadig huskes for det de gjorde-nogle enda flere hundrede år efter,så din prestation vil blive husket og respekteret i mange, mange år-i dag vågnede jeg til nyheden i radioen.
mvh
per.
Til toppen af siden
Side: af 2 Tidligere emne Emne Næste emne  
Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page