Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - voltaren eller felden gel ?
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Begyndere
 voltaren eller felden gel ?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

katalunja
Rutineret medlem

vestbjerg
posteringer 61

Skrevet - 15/01/2007 :  19:18:14  Vis profil  Besøg katalunja's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Har en betændt slimsæk øverst i knæet, så vil høre om hvilke erfaringer i har med voltaren eller felsen gel, hvad for en foretrækker i og hvilken virker bedst ?

St.Anton
Almindeligt medlem

posteringer 20

Skrevet - 15/01/2007 :  19:36:52  Vis profil  Besøg St.Anton's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ingen af delene hjælper dig. Gå til en akupunktør - DET hjælper.
Til toppen af siden

katalunja
Rutineret medlem

vestbjerg
posteringer 61

Skrevet - 15/01/2007 :  20:26:16  Vis profil  Besøg katalunja's hjemmeside  Svar med kopi af besked
nu har jeg jo prøvet felden gel og det hjalp en smule, spørsmålet var, hvilken af de to gel folk ville anbefale.
Til toppen af siden

flenseren
Stjernemedlem

Frederikshavn
posteringer 115

Skrevet - 15/01/2007 :  21:04:36  Vis profil  Besøg flenseren's hjemmeside  Svar med kopi af besked
har smurt voltaren på en til svarende skade i snart halv anden måned og der var ingen synlig effekt. der imod har laser og en intensiv gigt kur på 10 dage fået has med skaden.

flenseren
Til toppen af siden

atletik
Æresmedlem

Denmark
posteringer 336

Skrevet - 15/01/2007 :  21:32:09  Vis profil  Besøg atletik's hjemmeside  Svar med kopi af besked
enig... ved en betændt slimsæk er der intet der virker udover, hvile, massage ( af en effektiv massør), hvile eller besøg ved en akupunktør som ved hvad det vil sige at have en betændt slimsæk !!!

Hverken Felden eller Voltaren virker mod en betændt slimsæk - sorry.

Fodboldspillere har støvler -
Triatleter har hjerne......
Til toppen af siden

Lydik Lydiksen
Almindeligt medlem

Århus
posteringer 27

Skrevet - 16/01/2007 :  00:08:29  Vis profil  Besøg Lydik Lydiksen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
...og hvor finder man så en akupunktør, der har forstand på løbeskader? Jylland tak:-)
Til toppen af siden

ALA
Stjernemedlem

Fredericia
posteringer 94

Skrevet - 16/01/2007 :  09:13:34  Vis profil  Besøg ALA's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej katalunja

Jeg kan anbefale en rigtig god fysioterapeut som virkelig kan sit kram. Det er Lars Rud fra http://www.loebeklinikken.dk/
Se evt. deres referenceliste hvilket (syntes jeg) fortæller lidt om deres kunnen. Jeg ved også at verdensmesteren i triathlon, Thorbjørn Sindballe, bruger løbeklinikken.

Mvh. - Allan

Til toppen af siden

Mikko
Æresmedlem

Århus
posteringer 348

Skrevet - 16/01/2007 :  23:56:06  Vis profil  Besøg Mikko's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg vil anbefale Stadion Fysioterapi hos Hans Henrik Gaden - det ligger ved Atletion i Århus - han hjalp mig. Læs beretningen på min hjemmeside - på forsiden.

Kærlig hilsen

Mikko - www.extremerunner.dk
Til toppen af siden

rockmeisster
Rutineret medlem

Aalborg
posteringer 52

Skrevet - 17/01/2007 :  10:05:31  Vis profil  Besøg rockmeisster's hjemmeside  Svar med kopi af besked
for lige at svare på dit spørgsmål....
jeg har bedst erfaring med felden gel. Jeg har brugt det ifm et springerknæ jeg har pådraget mig. Jeg kunne mærke effekten af Felden gel efter bare 2 dage, hvor jeg ikke syntes at voltaren gjorde den store forskel.

...
Hvor der er fladt skal der løbes
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page