| Forfatter |
Emne  |
|
Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16 |
Skrevet - 11/06/2008 : 10:04:28
|
Kære mosebande!
Jeg er desværre nødt til at melde afbud til dagens træning, onsdad d. 11. juni, jeg får nemlig gæster iaften......
Hav en go' løbetur Sofian
|
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 12/06/2008 : 08:27:13
|
Lidt mande- og kvindefald, så vi var kun 3 løbere. Lene og Jan P. løb deres sædvanlige 2 søer eller målt i Lenes måleenheder ca. 5,240,000 mm . Da der blev brugt mest energi på snak blev tiderne langsommere end normalt nemlig 26:31 (Jan P.) og 26:32 (Lene). Jeg fik løbet ialt 2,6 km med et tempo omkring 5½ min. pr. km. |
 |
|
|
Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117 |
Skrevet - 17/06/2008 : 21:43:05
|
Hej mosebande ! Jeg er desværre nødt til at melde afbud til imorgen og de næste 2 gange er jeg på ferie, så vi ses d. 9/7. I må have nogle gode løbeture ! Hilsen Jan P. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 18/06/2008 : 23:59:58
|
| Hvor var i andre henne? Kun Lene og jeg mødte op. Vi fulgtes 1 km inden vi løb hver vores tur. Lene har vist igen fået distanceambitioner, så hun begav sig ud på 3 mosesøer (håber du fik en god tur), mens jeg nåede op på 3 km denne gang. |
 |
|
|
Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16 |
Skrevet - 22/06/2008 : 16:23:41
|
Hej mosebande!
Jeg beklager den manglende besked ang. mit fravær til vores ugentlige løb onsdag d. 18. 6. Jeg går, ligesom Jan P, på ferie og er tilbage anden uge i juli, så jeg håber jeg kan være med til løbet onsdag d. 9. 7.
Fortsat go' sommer Sofian
|
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 25/06/2008 : 19:54:33
|
2 feriemeldte, 1 syg og uden pensionsdamerne (det er ikke alderen der hentydes til). Til gengæld mødte Robert op til en prøvetræning. Lene, Robert og undertegnede løb sammen til trappen i tunnelen (ca. 1,45 km). Det to fortsatte herefter 3 søer rundt, mens jeg totalt denne gang nåede op på 3,4 km (dette trods bihulebetændelse og forkølelse).
Vi må jo nok regne med opmødet bliver lidt begrænset i ferieperioden. Ellers super løbevejr. |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 02/07/2008 : 22:00:42
|
Super vejr. Vi var 4½ opmødte. Den halve Lena dog kun til snak pga. hendes forkølelse. Lene marathonplaner sendte hende igen ud på en lang tur med planlagt 3 søer + ud/hjem (vist omkring 14 km). Vi fulgtes de første 1,4 km og jeg gjorde lidt til at hele turen ikke blev ren afslapning .
Jeg selv supplerede op med yderligere 1,4 km og 1,0 km. Har efterhånden svært ved at holde tempoet nede, da jeg idag løb i snit kun lidt over 5 min pr. km. Problemet er dog at det p.t. nok er lidt i overkanten, hvis jeg skal passe på mine led. Det er jo sket før jeg er gået for hurtigt frem og vægten er ikke helt nede endnu.
Karen og Birthe løb som planlagt 1 sø. Desværre nåede jeg ikke tilbage tidsnok til at høre nærmere om deres tur. Håber du i kigger forbi igen ved lejlighed til træningen.
I øvrigt besluttede vi, at faste moseløbere, der lige har været på ferie (undtaget sygdom) bør løbe længere på nogle af de kommende ture (end normalt for dem) for at indhente det forsømte - her nævnes absolut ingen navne (men hvis I slet ikke er i stand til at løbe 3 søer er i naturligvis undskyldt) . |
 |
|
|
agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73 |
Skrevet - 07/07/2008 : 21:52:36
|
Hej Mosebande
Ja nu da Jan og Sofian vender tilbage fra freie, så må jeg desværre nok melde fra ikke pga ferie men lidt overarbejde. Det kan jo være at Robert kommer igen nu da de hurtige ferie drenge kom tilbage. Vi ses. Hilsen Lene |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 12/07/2008 : 19:11:12
|
quote: Oprindelig indsendt af agerby.
Hej Mosebande
Ja nu da Jan og Sofian vender tilbage fra freie, så må jeg desværre nok melde fra ikke pga ferie men lidt overarbejde. Det kan jo være at Robert kommer igen nu da de hurtige ferie drenge kom tilbage. Vi ses. Hilsen Lene
Hej Lene
Ikke godt med for meget overarbejde. Gad vide om de gik helt kold på turen forbi vi var væk.
Jan |
 |
|
|
agerby.
Rutineret medlem

Herlev
posteringer 73 |
Skrevet - 14/07/2008 : 14:18:14
|
Hej Mosebande
Jeg nåede alligevel til løb i onsdags. Mit overarbejde forgik i løb . Vi ku´samle 4 løber her i sommerferie tiden. Lena løb en mose. Jan P, Sofian og jeg løb 2 moser. Tiderne har jeg ikke styr på da jeg fortsatte mit løb rundt om en mose mere, der skal jo nogle km i benene op til et marathon. Kommer ikke onsdag d 16 Vi ses Lene |
 |
|
|
Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117 |
Skrevet - 14/07/2008 : 16:49:09
|
Onsdag d. 9/7 var vi som Lene skriver 4 løbere. Lene, Sofian og Jan P løb 2 mosesøer og tiderne var: Sofian: 25:54, Lene: 26:30, Jan P: 26:31. Lene løb - uden pause - en sø mere og derefter hjem. Lena løb 1 mosesø på 19:34.
Vi ses på onsdag - nogle af os i hvert fald.
Hilsen Jan P.
|
 |
|
|
Mosegrisen
Stjernemedlem

Hvidovre
posteringer 117 |
Skrevet - 21/07/2008 : 17:01:51
|
onsdag d. 16/7 var vi 4 løbere og det var: Robert, Sofian, Lena og Jan P. Tiderne var: 2 mosesøer: Sofian: 24:59 og Jan P: 25:29. Jeg mener at Sofian var 30 sekunder hurtigere end mig (Jan P.). 1 mosesø: Lena: 18:56 3 mosesøer: Robert. Jeg har ikke Roberts tid.
Glædeligt at se, at vi nu har fået endnu en - forhåbentlig - fast løber på holdet: Nemlig Robert, som træner til Eremitageløbet.
Ifølge mine beregninger skulle vi så blive noget i retning af 6 løbere på onsdag.
Hilsen Jan P.
|
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 24/07/2008 : 11:29:41
|
Solen brød igennem lidt før vores træning onsdag d. 23/7, som derfor blev en ret varm træningstur. Fremmøde: Lene, Lena, Jan P, og Jan Da. Heidi var desværre blevet forsinket og måtte løbe alene rundt.
Alle løb 2 søer. Jan P. og Lene (halvskadet) i behersket tempo. Kan ikke lige huske om det var knap 26 el. 27. min. Lene derefter yderligere en sø rundt + ud/hjem. Lena og Jeg løb sammen den lidt kortere vej over træbroen på 29:13 og 29:39. Heller ikke speceilt hurtigt. For mit vedkommende var det min først tur over 5 km i år. |
 |
|
|
Sofian
Almindeligt medlem

Brønshøj
posteringer 16 |
Skrevet - 30/07/2008 : 13:16:04
|
Hej mosebande!
Jeg desværre ikke så frisk idag, så jeg spinger dagens løbetur for den her gang.
Ses Sofian |
 |
|
|
Jan Da
Æresmedlem

København
posteringer 2427 |
Skrevet - 03/08/2008 : 18:02:03
|
Et lidt forsinket referat af løb onsdag d. 30. juli. Desværre var kun Lene og jeg mødt op resten har vist nok enten holdt ferie, været syg (eller lidt af pjækkesyge ).
Vi løb 2 søer (5,24 km), hvor Lene trods halvskadet (håber det går bedre) fik noteret 26:25, mens jeg snød 2 genveje undervejs med 26:28 for ca. 4,95 km totalt (herefter næasten 4 km i lige over 5 min/km tempo).
Lene løb bagefter yderligere en mosesø rundt, men jeg efterfølgende har kunnet konstatere at mine knæ ikke kan holde til det hårde tempo (desværre). Fremover må jeg derfor nøjes med et tempo omkring 5:20-5:30. Vi ses næste onsdag.
Jan D. |
 |
|
Emne  |
|