| Forfatter |
Emne  |
|
|
Stress-a
Æresmedlem

Esbjerg Vest
posteringer 609 |
Skrevet - 10/07/2010 : 12:25:47
|
Puha det var hot!
Og jeg løb kun med et par runder..
22 deltagere på marathon og 8 på den halve distance.
Michael Nielsen fra Hjulben kom aldrig frem pga trafikken ved Kolding. En marathonløber udgik, og mange havde det hårdt i varmen.
Trods varmen kom alle fint igennem, og jeg måtte undervejs til "købmanden" efter mere vand. Kunne se efter to omgange a 4,2 km at der blev drukket knap en liter af nogen - så løb jeg snart tør.
Første gang jeg prøvede at arrangere for 30 delt. og en enkelt sted i starten hvor nogen løb for langt- det er bare ikke godt nok!
Havde ellers været på ruten dagen før og hængt meget minestrimmel op, men et par steder havde unger byttet rundt på det.
En anden gang jeg laver arrangement, så skal vi være et par tovholdere, især hvis der er flere distancer ( synes Jeg )
Men alt ialt synes jeg trods start vanskeligheder det forløb ok og vi havde en hyggelig dag i varmen. Bagefter fik vi lækkert pastasalat sammen og Bramming Motion havde været så venlige at tage sponsorpræmier med samt det at jeg havde skaffet lidt rødvin.
Tak til alle deltagere for en hyggelig dag. Og Claus Ø fik sædvanen tro endnu et billede til arkivet!!!
Resultater kan ses senere på min hjemmeside; www.kjarvangcoaching.dk
Hilsen Tommy ( der snart kører til Sverige med konen )
Man kan ikke gøre en gris til en væddeløbshest, men man kan gøre den til en hurtig gris ;-))
|
|
|
never2slow
Stjernemedlem

Bramming
posteringer 194 |
Skrevet - 10/07/2010 : 14:17:53
|
Hej Tommy !
Mange tak for en hyggelig aften !
Det var en meget varm omgang, og trods masser af vædske, så tror jeg nogle af os fik for lidt.
M.h.t. ruteanvisningere, så var det ganske rigtigt en skam, men at nogen synes det er sjovt at ændre på ruten, kan du jo ikke gøre ved, men næste gang cykler du bare ruten lige inden start 
Tak for det fine depot, der manglede ikke noget, pastaen efterfølgende smagte rigtig godt.....men bollerne, nøj de var lækre - kan man få opskriften 
Ruten var fin, (bortset fra jeg hader store som små stigninger ) og at der er 10 runder med 4,2 km passer mig fint, så kan man overskue de enkelte runder - bortset fra de sidste 2 gjorde ondt.
Omklædning og badeforhold var perfekt, der var alt i alt ikke meget at klage over.
Tak og god sommer  
Mvh
Never2slow |
 |
|
|
Tillidsmose
Stjernemedlem

Horsens
posteringer 134 |
Skrevet - 10/07/2010 : 21:59:40
|
Hej Tommy Også tak herfra Ja det var hot og hyggeligt. Behovet for væske var enormt Rigtig god sommer MVH.
Lars Mose |
 |
|
|
pheidippides
Stjernemedlem

kolding
posteringer 139 |
Skrevet - 10/07/2010 : 22:35:59
|
Hej Tommy
Bare super arrangement !
Og der var heldigvis masser af vand :-)
Hilsen lars-uffe |
 |
|
|
maidan
Nyt medlem

Stigårdsvej 12
posteringer 7 |
Skrevet - 11/07/2010 : 07:06:17
|
Hej Tommy, hjælpere og alle hel og halv marathon løbere
Tak for en god og varm fredag aften i Sønderris - det var bare super hyggeligt, og der manglede bestemt ikke noget, hverken før, under eller efter løbet ..... heller ikke km . MEN hellere løbe lidt for langt end kort!
Jeg kan kun opfordre til, at løbet bliver fulgt op af flere løb Tommy, for det er lækkert med nogle løb i nærheden af bopælen. 10 min på cykel og så var jeg klar til start.
Godt løb til alle hen over sommeren Frank Nybo Jensen
|
 |
|
|
Riki
Nyt medlem

Aabenraa
posteringer 13 |
Skrevet - 11/07/2010 : 10:55:27
|
Hej Tommy
Tak for et godt løb...varmen var hård,men god forplejning og en god rute.
Kommer helt sikker igen hvis du afholder det igen.
Vi ses jo snart igen.
Bo Junker |
 |
|
|
Riki
Nyt medlem

Aabenraa
posteringer 13 |
Skrevet - 11/07/2010 : 10:57:12
|
Hej Tommy
Tak for et godt løb...varmen var hård,men god forplejning og en god rute.
Kommer helt sikker igen hvis du afholder det igen.
Vi ses jo snart igen.
Bo Junker |
 |
|
|
Christian Frimann
Aspirant
Varde
posteringer 3 |
Skrevet - 12/07/2010 : 08:18:36
|
Hej Tommy,
Også en stor tak herfra. Alt i alt et rigtigt godt arrangement og god forplejning.
Jeg skal nok støtte op næste gang du laver et lignende lokalt arrangement.
Held og lykke i Viborg!!
Vi ses derude.
Mange hilsner
Christian |
 |
|
| |
Emne  |
|