Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Polar m. indbygget GPS...
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Pulstræning/pulsure
 Polar m. indbygget GPS...
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Næste side
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne
Side: af 2

Hillary Step
Æresmedlem

Ulfborg
posteringer 1647

Skrevet - 27/08/2012 :  19:42:50  Vis profil  Besøg Hillary Step's hjemmeside  Svar med kopi af besked

http://www.polar.dk/da/produkter/konditionsforbedring/loeb_multisport/RC3_GPS?gclid=CPPYlomqiLICFci-zAodChoA6g

Fordi det ligger der!!
George Leigh Mallory 1886 - 1924

Carsten.M
Almindeligt medlem

Kgs. Lyngby
posteringer 17

Skrevet - 28/08/2012 :  14:50:23  Vis profil  Besøg Carsten.M's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Polar kører snart en konkurrence hvor du kan vindet det nye RC3 GPS ur.

Det er en Track Down konkurrence, hvor du skal finde en person.
Se mere her:
http://www.youtube.com/watch?v=EpyQxrHBVUU&feature=plcp

Og er der spørgsmål til uret, så siger I bare til.

Mvh

Carsten (Polar)
Til toppen af siden

jarl_lang
Æresmedlem

Frederiksberg
posteringer 273

Skrevet - 29/08/2012 :  13:51:48  Vis profil  Besøg jarl_lang's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Et spørgsmål: Kan man måle 1/10 sekund på mellemtiderne og splittiderne?
Det mangler jeg i høj grad på min FR305.
Mvh. Jarl
Til toppen af siden

Carsten.M
Almindeligt medlem

Kgs. Lyngby
posteringer 17

Skrevet - 29/08/2012 :  14:36:01  Vis profil  Besøg Carsten.M's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Jarl,

Ja der er 1/10 sekund ved spilt og mellemtider på uret når du træner, samt når du ser under træningsdata i uret efter træning.

Mvh

Carsten.
Til toppen af siden

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2402

Skrevet - 30/08/2012 :  19:48:54  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvor lang batteri tid er der på uret med gps og pulsbælte.

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

MichaelDK
Stjernemedlem

posteringer 93

Skrevet - 31/08/2012 :  19:34:02  Vis profil  Besøg MichaelDK's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Mangler dog vibration, hvilket er næste umuligt at undvære når man løber med 'musik i ørene'...

Er der noget bedre end en god løbetur..? mine løbeture
Til toppen af siden

Teddy1977
Stjernemedlem

Ølsted
posteringer 187

Skrevet - 02/09/2012 :  15:48:11  Vis profil  Besøg Teddy1977's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det jeg vil savne mest og der er Polar efter min mening langt bagefter Garming, så er det en funktion i stil med Virtuel Trainer i Garmin, hvor man kan indstille ønsket pace og så får man at vide om man er foran eller bagud ift ønsket tempo.
Til toppen af siden

Carsten.M
Almindeligt medlem

Kgs. Lyngby
posteringer 17

Skrevet - 03/09/2012 :  09:23:49  Vis profil  Besøg Carsten.M's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hjulben@: Der er 12 timers træning med GPS aktiveret. Ved brug som ur alene, så er der op til 4mdr. batteritid. (ca. det samme ved indendørs træning, uden GPS slået til.)

Teddy@: Der er RacePace i RCX5 uret som kan vise dig det.

Men VI hos Polar har jo altid ment og mener stadig, at du udvikler dig bedre hvis du træner efter din puls, og ikke efter hastighed/distance.

Mvh. Carsten Polar
Til toppen af siden

Teddy1977
Stjernemedlem

Ølsted
posteringer 187

Skrevet - 03/09/2012 :  10:21:59  Vis profil  Besøg Teddy1977's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Karsten

Måske i mener det, men i har efterhånden mange eksperter imod jer ;-)
Til toppen af siden

Carsten.M
Almindeligt medlem

Kgs. Lyngby
posteringer 17

Skrevet - 03/09/2012 :  11:10:30  Vis profil  Besøg Carsten.M's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Teddy: Ja, der kommer flere og flere eksperter, men der kommer nu også flere eksperter der støtter vores teori. Men det er nok kun sundt med flere meninger om tingene. :o)

Mvh Carsten
Til toppen af siden

Teddy1977
Stjernemedlem

Ølsted
posteringer 187

Skrevet - 03/09/2012 :  13:07:38  Vis profil  Besøg Teddy1977's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Carsten.M

Teddy: Ja, der kommer flere og flere eksperter, men der kommer nu også flere eksperter der støtter vores teori. Men det er nok kun sundt med flere meninger om tingene. :o)

Mvh Carsten

To af de største som Jack D og Mcmillanrunning er vel svære at komme udenom :-)
Til toppen af siden

visholm
Stjernemedlem

posteringer 123

Skrevet - 03/09/2012 :  13:48:06  Vis profil  Besøg visholm's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg syntes det nye Polar m. GPS ser ret tiltagende ud - jeg er selv ejer af et Garmin 405 - og har aldrig brugt Virtuel partner, men løber altid efter puls og tid. Der er helt klart nogle fordele ved Garmin kontra Polar, men det modsatte er også gældende. Så enige bliver vi aldrig i dette forum, hvilket også ville have underligt...

Johnny Visholm
Til toppen af siden

VFR
Almindeligt medlem

Næstved
posteringer 22

Skrevet - 04/09/2012 :  19:50:31  Vis profil  Besøg VFR's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Vil den kunne benyttes til Endomondo ?
Til toppen af siden

Carsten.M
Almindeligt medlem

Kgs. Lyngby
posteringer 17

Skrevet - 05/09/2012 :  09:36:09  Vis profil  Besøg Carsten.M's hjemmeside  Svar med kopi af besked
@VFR: Der kan på nuværende tidspunkt ikke overføres filer til Endomondo. Men filer kan deles på Facebook, Twitter m.f.

På Polarpersonaltrainer kan man også følge sine venner, lave challenges mod andre m.v. Så det er også et community som Endomondo, dog ikke så stort som det. - Endnu :0)

Mvh. Carsten Polar
Til toppen af siden

Martha
Rutineret medlem

Frederiksberg
posteringer 42

Skrevet - 06/09/2012 :  10:02:32  Vis profil  Besøg Martha's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

Lyder til at være et super ur og jeg må sige meget ventet

MEN hvor er det alså synd Polar ikke har gjort det vandtæt så det kan bruges i vandet og når man løber i det danske regnvejr hvor bygerne kan være meget våde

jo de siger det er "lidt" vandtæt men..... hvorfor ikke gå hele vejen

pga af det vil jeg vente med at købe dette fine ur til Polar få lavet et der er vand tæt

Så mit gamle gode Polar må leve lidt mere.

hilsen
Martha

Til toppen af siden

Teddy1977
Stjernemedlem

Ølsted
posteringer 187

Skrevet - 06/09/2012 :  10:10:04  Vis profil  Besøg Teddy1977's hjemmeside  Svar med kopi af besked
quote:
Oprindelig indsendt af Martha

Hej,

Lyder til at være et super ur og jeg må sige meget ventet

MEN hvor er det alså synd Polar ikke har gjort det vandtæt så det kan bruges i vandet og når man løber i det danske regnvejr hvor bygerne kan være meget våde

jo de siger det er "lidt" vandtæt men..... hvorfor ikke gå hele vejen

pga af det vil jeg vente med at købe dette fine ur til Polar få lavet et der er vand tæt

Så mit gamle gode Polar må leve lidt mere.

hilsen
Martha

Det er jo præcis det samme som mange af Garmin modellerne.
Til toppen af siden
Side: af 2 Tidligere emne Emne Næste emne  
Næste side
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page