Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Ebberup 6 timer event
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Ultramaraton & Ekstremløb
 Ebberup 6 timer event
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 328

Skrevet - 01/05/2010 :  17:57:01  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii
Jeg har fået tilbudt en masse hjælp med at stable et 6 timer event op i det Vestfynske, i min by Ebberup med mulighed for en del tilskuer da der er erhvervsmesse på hovedgaden, samme sted som der løbes, datoen er 11 sept. var det noget - høre gerne fra jer !!!
Mvh. Ole Cramer

whatwhatwhat
Æresmedlem

Idestrup
posteringer 222

Skrevet - 01/05/2010 :  20:24:20  Vis profil  Besøg whatwhatwhat's hjemmeside  Svar med kopi af besked
6-timers løb er et godt format, som bl.a. kan være en god indgang til ultraløb for marathonløbere - flere af dem, tak!

Det er ærgeligt, at det er den 11. september - da er der 100 Miles løb på Mors, men ellers et godt initiativ.

/Jørgen

Motionsslange Cannonball i Nykøbing F. 9. maj - halvmarathon, marathon og halvanden marathon - se mere på www.slowrun.dk
Til toppen af siden

StjernholmJr
Stjernemedlem

Vejle
posteringer 165

Skrevet - 01/05/2010 :  21:44:56  Vis profil  Besøg StjernholmJr's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Det kunne jo være en glimragende chance for min ultradebut, så jeg er klar....100 miles er jo nok i overkanten til at starte med

Vh
StjernholmJr

Tanker flytter intet alene
Til toppen af siden

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 328

Skrevet - 02/05/2010 :  09:41:14  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii jeg har fra 1998 til og med 2004 arr. 6
timer i Assens med stor succes, vi måtte lukke denne event da skolen
lukkede da der så ikke var bademulighed! Jeg savner at arr. denne event
og har nu fundet en rute i Ebberup! Billeder kan ses på min site som bla. bliver opdateret i næste weekend!
Mvh. www.olecramer.dk
Til toppen af siden

oslipknoto
Æresmedlem

Skive
posteringer 341

Skrevet - 02/05/2010 :  16:44:43  Vis profil  Besøg oslipknoto's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg hørte igår at 100 miles også vil lave et 3 timersløb ved dette arrangement. Kan dog ikke finde noget på nettet der bekræfter det.
Men det lyder som et fint arrangement, men datoen, er for mig ikke god.. flere marathons der omkring :(
Til toppen af siden

Sputnik1976
Nyt medlem

Odense
posteringer 7

Skrevet - 06/05/2010 :  18:49:31  Vis profil  Besøg Sputnik1976's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Har planer om at løbe mit første Ultra-løb i år, så det kunne godt have min interesse.
Til toppen af siden

Michael S.K. Mortensen
Æresmedlem

Odense N
posteringer 233

Skrevet - 18/07/2010 :  17:24:07  Vis profil  Besøg Michael S.K. Mortensen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ville da bare lige høre om 6timers i Ebberup stadigt bliver til noget...???

Mvh. Michael S.K. Mortensen

5 & 10 K's are ran with your legs, Marathons are ran with your head, Ultras are ran with you heart....!!!!

http://wwwultramichael.blogspot.com/
Til toppen af siden

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 328

Skrevet - 18/07/2010 :  17:32:47  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii
Jeg skal vejlede og styre en flok helt grønne hjælper igennem denne event såh de får lov til at øve sig på marathon i år!
Mvh. Ole
Til toppen af siden

May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2203

Skrevet - 18/07/2010 :  18:01:45  Vis profil  Besøg May-Britt's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Cramer
Betyder det, at du arr. marathon i stedet for 6 timers løb, eller hvordan skal din melding forstås?

May-Britt
www.ultra3460.blogspot.com
Til toppen af siden

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 328

Skrevet - 18/07/2010 :  22:10:10  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii
Jep det bliver bare:
børneløb
5k
10k
marathon
dette år :)
Mvh. Ole
Til toppen af siden

Michael S.K. Mortensen
Æresmedlem

Odense N
posteringer 233

Skrevet - 18/07/2010 :  22:28:25  Vis profil  Besøg Michael S.K. Mortensen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Øv da også.... når men så må man jo enten til Mors 100miles eller Berlin 24t

Mvh. Michael S.K. Mortensen

5 & 10 K's are ran with your legs, Marathons are ran with your head, Ultras are ran with you heart....!!!!

http://wwwultramichael.blogspot.com/
Til toppen af siden

May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2203

Skrevet - 18/07/2010 :  23:17:33  Vis profil  Besøg May-Britt's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg er interesseret i et marathon den dag, så du må gerne skrive et link til løbet

May-Britt
www.ultra3460.blogspot.com
Til toppen af siden

CRAMER
Æresmedlem

Ebberup
posteringer 328

Skrevet - 20/07/2010 :  20:52:30  Vis profil  Besøg CRAMER's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Haii
Her er en link!
www.olecramer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=8
Mvh.Ole
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page